Fizetési módok

Fizetés:

  • utánvétes fizetés készpénzzel
  • fizetés átutalással

Szállítás:

  • futárszolgálat

Szállítási költség 6.000,00 HUF -tól

Üzletszabályzat

Figyelem!
Lengyel cég állítja ki a számlát azért az ÁFA 27%.

FIGYELEM: minden feladásra került csomaghoz csatoljuk a pénztárblokkot (illetve az ÁFÁ-s számlát). A pénztárblokkot, fóliazacskóban, a csomag külső oldalára ragasztjuk fel. A visszaküldött áruhoz, kérjük a pénztárblokkot csatolni. Fontos megjegyzés: a cégünk nem fogadja vissza a csomagot, ha utánvétellel postázza vissza

  1. MEGRENDELÉS
    1. Az árut webáruházon keresztül, elektronikus úton, email-ben vagy telefonon rendelhetik meg.
    2. Abban az esetben, ha a megrendelés hibát tartalmaz vagy nem teljes, a megrendelést nem fogadjuk el, és nem tudjuk teljesíteni.
    3. Nem standard árut, azaz, olyan eltérő méretben vagy színben, mint a weboldalon található és választható, valamint a kért méretre nem standard, kérjük, csak kosáron keresztül rendeljék meg. Minden egyéb információt, egyedi megrendelés esetén megjegyzés rovatban tüntessék fel.
    4. A cégünk, visszautasíthatja a megrendelés teljesítését, anélkül, hogy az okát megindokolná. Elsősorban, ez olyan megrendelésre vonatkozik, amikor a fizetés utánvétellel történne, de megrendelés előtt ezt nem tudja egyeztetni a megrendelővel.
    5. Abban az esetben, ha a megrendelő, az áru készítésekor, többször módosít, változtat stb. fenntartjuk a jogot a megrendelés elállásától, felmondásától.
  2. SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK
    A szállítást GLS futárszolgálaton keresztül bonyolítjuk le.
  3. SZÁLLITÁSI HATÁRIDŐ
    1. Minden megrendelt árut igyekszünk Önöknek minél előbb továbbítani, leszállítani.
    2. A megrendelt arut kuldunk 14 munkanapon belül szállítjuk le, számítva a pénz lekönyvelésétől (ha utalással fizetik) vagy a megrendeléstől, ha a fizetést, az áru átvételekor rendezik. A nyári időszakban, azaz július 1-től-augusztus 31-ig, tekintettel a szabadságokra, a teljesítési idő 10 munkanapra terjedhet ki. Szintén a „nagy”ünnepek előtt a teljesítési határidő 14 munkanapra terjedhet ki (az időszak: november 15-től – december 24-ig és február 20-tól- március 30-ig).
  4. VÁSÁRLÁS VISSZAIGAZOLÁS
    1. Minden vásárolt áruhoz pénztárblokkot mellékelünk.
    2. Minden csomaghoz hozza van adva AFA szamla.Az ar megadot a weboldalon az brutto ar, hozza van adva az AFA.
  5. REKLAMACIO
    1. Abban az esetben, ha a szállítmány csomagolása sérült, a legjobb, még a postás jelenlétében jegyzőkönyvet készíteni és az áru átvételét visszautasítani.
    2. Ha az áru hibás vagy gyárilag sérült, garantáljuk, annak hiba nélküli árura kicserélését.
    3. A jelenleg érvényes jogszabályoknak megfelelően, internetes vásárlás esetében, az árut átvétele után 14 napon belül, saját költségre visszaküldhetik. Egyidejűleg adják meg a számlaszámát, amelyre az áru értékét visszautaljuk

Visszatérési cim.
................................

Levelezés cim.
.................................

Bizonyított minőség
közvetlenül a gyártótól

Szállítási értékbiztosítás
a megrendelés teljes értékére

Saját raktár biztosítja
a magas fokú rendelkezésre állást

Ügyfélszolgálat
a megrendelés minden szakaszához

Aranyérem
a fodrászati kiállításokon

10
éves tapasztalat

150
teljesen felszerelt szalon

1200
elégedett ügyfél

6500
eladott bútor